Шығармашылық топтың жұмысы аясында: «қазақ халық көркемөнер кәсіпшілігі» «Қуаныш» үлкен тобында балалардың табиғи материал — саз туралы, оның қасиеттері мен қолданылуы туралы түсініктерін қалыптастыруға, балалардың зерттеу қызығушылығын дамытуға, танымдық белсенділігін, байқағыштығын дамытуға, мамандық туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған қыш кәсіпшілігімен танысу бойынша жұмыс жүргізілді ежелгі уақытта және қазіргі уақытта құмырашы, олардың жұмысының қажеттілігі туралы, құмырашының жұмысына қызығушылық пен құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Оқушылар қыш ыдыстарды жасау процесін зерттеп, саздан мүсіндеуге арналған құралдармен таныстырды: қыш дөңгелегі, саз, стек, сым және өздері қыш жасаушылар рөліне баруға тырысты. Олар өздерінің алғашқы саз бұйымдарын жасады. Балшықпен, қыш ыдыстармен кездесуден және балшықтан жасалған бұйымдар жасау мүмкіндігінен қуанышты көңіл-күй балаларды күні бойы ертіп жүрді. әр оқушының қыш ыдысы туралы мәліметтер ұмытылмас эмоциялар мен көптеген жағымды әсерлер қалдырды.
В рамках работы творческой группы: «Казахские народные художественные промыслы» в старшей группе «Куаныш», проведена работа по ознакомлению с гончарным промыслом, направленная на формирование представления детей о природном материале — глине, о ее свойствах, качествах и применении, развитие исследовательского интереса детей, познавательную активность, наблюдательность, формирование представления о профессии гончар в древние времена и в настоящее время, о необходимости их труда, воспитание интереса и уважительного отношения к труду гончара.
Воспитанники изучили процесс изготовления глиняной посуды, познакомить с инструментами для лепки из глины: гончарным кругом, глиной, стеками, проволочкой, и попробовали сами побывать в роли гончаров. Изготовили свои первые глиняные изделия. Радостное настроение от встречи с глиной, гончарным кругом и возможности изготовить глинные изделия, сопровождала детей на протяжении дня. Незабываемые эмоции и масса положительных впечатлений останется от знакомства с гончарным промыслом у каждого воспитанника.